REPLİKA TELEFONLAR İÇİN DİNLEME PROGRAMI KULLANIMI

replika telefon dinleme programı
Replika cep telefonları, evet hem dünya genelinde hemde Türkiye'de yeni nesil akıllı telefonların fiyatlarının oldukça yuksek diyebileceğimiz seviyelerde olasması, cep telefonu kullanıcılarını diğer alternatiflere yonlendirmiş durumda, bu alternatiflerin başındada replika telefonlar gelmektedir. Replika telefonlar neredeyse ilk bakışta asıllarından ayrılması imkansız diyebileceğimiz ve özellikleri bakımındanda onlardan pekte geri kalmayan ucuz cep telefonlarıdır.
Şimdi gelelim bizlere sık sık iletilen sorulardan bir tanesine: Replika telefonlara bu dinleme programları yüklenip kullanılabilirmi?  Cevabımız ise evet bu telefonlarda da telefon dinleme programı kurulup kolaylıkla kullanılabilmektedir.

Burada şuna açıklık getirmek bu soruya verdiğimiz cevabı daha net bir şekilde anlamanızı sağlayacaktır. Öncelikle bilinmesi gereken şey; cep telefonu dinleme programlarının telefon markası ve modeliyle değil telefonun işletim sistemi ile alakalı olduklarıdır, ve eğer cep telefonunun işletim sistemi programla uyumluysa program o telefonda kolaylıkla kurulabilir ve çalıştırılabilir.

Burada konu olan replika telefonlar genellikle android işletim sistemi ile çalışan telefonlardır ve dolayısıylada bu android işletim sistemi ile çalışan replika telefonlara android ile uyumlu herhangi bir telefon dinleme programı yuklediğinizde program aynı replika olmayan telefonlarda olduğu gibi normal olarak çalışıcaktır. 

Sonuç olarak şunu söyleyelim ; eğer takibini gerçekleştirmek istediğiniz telefon replika bir telefon ise önce bu telefonun işletim sisteminin ne olduğuna bakın (genellikle hepsi android işletim sistemlidir)  işletim sistemini öğrendikten sonrada ona uygun bir telefon dinleme programı kolaylıkla bulabılır ve yukleyebilirsiniz.

Android işletim sistemine uyumlu telefon dinleme programlarının en popülerlerinden olan Flexispy programı replika telefonlardada oldukça iyi bir seçenektir, Flexispy programının özelliklerini ve uyumlu olduğu işletim sistemleri hakkında diğer bilgileri sitemizdeki ilgili sayfalardan rahatlıkla bulabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder