TELEFON TAKİP VE DİNLEME YAZILIMI SEÇİMİ

Telefon takip ve dinleme yazılımlarının en popülerleri arasında yer alan, mspy, highster mobile, mobistealth ve topspy ve benzeri yazılımlarından hangisini seçeceğiniz konusunda tereddütünüz var ise bu yazımızı okumanız faydanıza olacaktır.

Bir cep telefonu dinleme yazılımı seçmeden önce bilmeniz gereken ilk şey, takip etmek istediğiniz cep telefonunun hangi işletim sistemine sahip olduğudur. Hedef telefonun android veya ios işletim sistemine sahip olması gibi unsurlar size hangi yazılımı kullandığınızda daha iyi sonuç alacağınızı gösteren en önemli göstergedir.

Eğer android işletim sistemli samsung, lg, htc, sony gibi bir akıllı telefonu hedef mobil cihaz olarak seçtiyseniz işiniz oldukça kolay diyebiliriz. Android işletim sistemine sahip cep telefonlarının uzaktan takibi, kontrolü ve tam olarak izlenebilmesi ios telefonlara kıyasla çok daha kolaydır.

Bunun için yapmanız gereken tek şey istediğiniz izleme programını android telefona çok kısa bir işlemle yüklemektir. Bu işlemin ana hatları ise kısaca şu şekildedir. Android akıllı telefonun internet tarayıcısı kısmına izleme programının yükleme linki yazılır ve yükleme işlemi otomatik olarak başlar, çok kısa surede bu yükleme işlemi biter ve indirilen apk dosyasına tıklanarak yazılımın o hedef telefona kurulumu gerçekleştirilir böylelikle o telefonun takibi başlamış olur. Bakınız: mspy kurulum

Ios işletim sistemine sahip iphone larda ise durum yine buna benzer bir şekilde işlemektedir, tek farklı olan kısmı ise ios telefonara program yüklenmeden önce jailbreak yapılması şartıdır. Evet jailbreak yapılmış olan ios işletim sistemli bir iphone telefona da artık izleme yazılımı aynı yukarıda bahsettiğimiz adımlar uygulanarak kolaylıkla yüklenebilmektedir. Aslında oldukça kolay olan jailbreak işleminin ne olduğunu ve nasıl yapıldığını sitemizin ilgili bölümlerinden inceleyebilir ve kolaylıkla uygulayabilirsiniz. Bakınız: mspy iphone kurulumu

Peki symbian cep telefonlarında durum nasıldır? Bildiğiniz gibi symbian işletim sistemi günümüze göre oldukça eskide kalmış bir işletim sistemidir ve yeni nesil akıllı telefonların hiç birinde bu sistem kullanılmamaktadır, ama yinede hala symbian sistemi kullanan özellikle nokia nın bir cok telefonu bulunmaktadır. Bu işletim sistemiyle çalışan eski telefonların büyük bir çoğunluğunda da yine yukarıda saydığımız yazılımlar rahatlıkla kullanılabilmektedir, buradaki tek sıkıntı ise her symbian telefonda aynı verimin alınamamasıdır, bazılarında tüm özellikler faal olarak çalışabileceği gibi bazı symbian telefon modellerinde çoğu özellik eksik kalıcaktır.

Windows işletim sistemine sahip bir çok akıllı telefon da vardır bunlardan en çok bilinenleri arasında yine nokianın lumia model telefonları gelmektedir, bu cep telefonlarında kullanılan işletim sisteminin windows 7 ve üstü olmasından dolayı pekte yukarıdaki programlara uygun bir telefon oldugu söylenemez. Zaten windows ile çalışan cep telefonlarının sayısıda okadar yüksek bir seviyede değildir, yinede bu versiyonla uyumlu bir yazılım çıktığında sizleri haberdar edeceğimizi unutmayın ve sitemizi ziyaret etmeye devam edin.

Yukarıda hemen hemen tüm işletim sistemli akıllı telefonlara kısacada olsa değinmeye çalıştık ve en azında bu yazımızı okuduktan sonra kafanızdaki bazı sorularınıza cevap bulabildiğinizi dusunmekteyiz. Yinede takip etmek istediğiniz akıllı telefon hakkında veya hangi programı kullanmanızın daha verimli olacağı konusunda kafanızı kurcalayan düşünceler varsa bizimle ilgili sayfalarımıza yorum bırakarak veya bize email göndererek danışabilirsiniz. Tarafınıza en kısa zamanda dönüş yapıp sorunuza ilgili cavabı vermeye çalışacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder